pronto.ee

Tomorrow will be cancelled due to lack of interest

Kullerfirma DPD seatemp

Selline erakordselt vihastamapanev asi juhtus kohe aasta alguses (Head Uut Aastat, raisk!). Jõudsin 1. jaanuaril koju ja leidsin, et mulle on saabunud pakk. Ema oli selle teatise õngitsenud välja valest postkastist, kuhu keegi moron oli selle 19. septembril sokutanud. Okei … helistasin sinna ja siis läks asi põnevaks ning üldsegi mitte positiivses mõttes. Ma panen selle teatise siia:

Esialgu ei tahetud minuga üldse pikka juttu teha, vaid öeldi, et nemad hoiavad pakki seitse päeva ja siis saadavad tagasi. Et kuller proovib kaks korda käia ja siis teisel korral jätab selle lipiku (ja igaks juhuks valesse postkasti ilmselt, sest tavaliselt inimesed vaatavad ju kõigepealt kõikidesse muudesse postkastidesse ja siis enda omasse). Küsimusele, et mis värk siis on öeldi mulle, et antdku ma ID. Nagu näha lipiku peal ID-d pole. Veidike social engineeringut viis asja lõpuks sinnamaani, et ma sain teada päritolumaa. Saatjat tuvastada ei olnud võimalik, pakki suurust samuti mitte, saatmisaega ja tagasisaatmisaega samuti mitte. Kui ma ütlesin, et kuidas te saate eeldada, et inimesed on kell 12 päeval kodus, siis öeldi mulle nipsakalt, et “mis te siis kasutate meie teenust”. Kurat küll, kui minu teha oleks, siis ei kasutaks ma nende teenust isegi rebasefarmi söödana. Tõenäoliselt isegi britid kes mulle selle paki saatsid ei oleks nende teenust kasutanud, aga nad ise olid ennast ilmselt kuidagi kellelegi partneriks sokutanud. Pärast seda avaldust öeldi ulle: “Aga miks te siis omale koju lasete asju saata?”. Seda sellepärast, et ma elan seal ja mitte tööl ning loomulikult lasen ma oma isiklikud asjad koju saata.

Pärast seda kui ma olin vihastanud panin toru ära. Täna helistasin uuesti. Tulemus järgnev — selgub, et nende endi väite kohaselt polnud pakil telefoninumbrit et mulle helistada (see ei tohiks tegelikult tõele vastata, kuna need korrad kus ma olen kullerfirmat kasutanud keelduti ilma telefoninumbrita pakki vastu võtmast). Arvestades sellega, et nad ei teadnud eelmine kord pakist midagi on see ilmselge valetamine. Huvitav on asja juures ka see, et nende policy saadab tagasi paki 7 NÄDALAPÄEVA juures, kusjuures ise nad toimetavad pakke kätte TÖÖPÄEVADES. Vahele jäid jõulud ja asjad ning tööpäevades oleks 2. jaanuar olnud tegelikult 7. päev. Ja loomulikult hakati kohe näägutama, et miks ma siis kodus polnud. Kui ma küsisin, et kas te olete praegult kodus, siis vastas blond hääl toru otsas, et ei, “Aga mulle ei saadeta ka Inglismaalt kunagi midagi”. Nagu see minu süü oleks. Ja, et asjal rohkem jumet lisas ta kiiresti: “Ja kui saadetaks, siis istuks ma kogu aeg kodus ja ootaks”. Aaaargh.

Kas kellelgi on mingit aimu, kuidas ma seda asja klaarima peaks? Kogemusi? Ettepanekuid? Keegi kellele tappa anda selle nõmeduse eest?

11 Comments

  • Reply asd |

    kõigepealt kullerfirmale. lihtsalt selle eest, et teate peal pole paki id-d. ja seejärel selle eest, et valesse postkasti panid. ja siis mõtle edasi 🙂

  • Reply kixs |

    Valesti vormistatud teade mis sinuni ei jõudnud on kulleri süü ja nemad peavad selle ära klaarima.Tuleb neil kontorisse minna ja korralik pretsensioon kirjalikult esitada. Endale päris palju kogemusi selle DPD firmaga ja seni kõik head kuid need ka tänu sellele et paljud kasutavad nende teenuseid meil tööle pakkide saatmiseks ja sellega juba väga sisse töötatud süsteem.

  • Reply Oop |

    Võid ju proovida tarbijakaitset, mis on yldiselt siiski hambutu.

    Või kui su põhisoov on ennast välja elada, mine tyypide kontorisse ja karju kellegi peale. Tõenäoliselt ei õnnestu sul kyll kohata kedagi, kes antud juhtumiga seotud oleks, aga viha endasse sulgemine tekitab asjatut stressi.

    Yldiselt on lolluse vastu võitlemine siiski lootusetu. Buddha proovis, aga tema suri ka ära.

  • Reply w |

    eesti postiga oli sarnane keiss – teade pakist jõudis minuni POSTI teel x päeva peale nende tagasisaatmistähtaja möödumist. mul kukkus postkontoris sellest pasast suu nii lahti, et ei suutnud isegi räusata mitte. sinnapaika see jäigi, siiani ei tea, mis pakk see oli või kellelt.

  • Reply Pronto |

    Ma kontrollisin üle: vähemasti see firma mille saadetist ma ootasin küsis minu käest spetsiaalselt paki jaoks kullerfirmale telefoninumbrit, mille ma ka andsin. Tõenäoliselt oli pakil seega number olemas ja nad lihtsalt ei vaevunud helistama.

    Eksisteerib veel võimalus, et tegu on millegi muuga, kuna aeg ajalt saan ma siit-sealt erinevatel põhjustel pakke (viimati saatis Oracle näiteks omal algatusel mulle ühe raamatu), kuid kuna firma ei suutnud mulle saatjat öelda ei saa ma milleski kindel olla.

  • Reply Mac |

    Tere Pronto.
    Kuule sinu bizpakilugu on sama kole, kui see minu minul juhtus…mõtlesin et kasutan Sinu blogi komentaari natuke..oma õudsate kogemuste jagamiseks
    Toon nimelt tsehhimaalt maale kontrollereid – lasin siis 13 depsembril järjekordse paki teele panna…(kliendid juba ootasid vana aasta sees kola)
    Üheõnaga kui 19 polnud pakku kohal siis kukkusin tsehhe sõimama….siis selgus, et 13.12 oli minu pakk tsehhist teele pandud – kust 14.12 jõudsid see edasi pariisi logistika keskusesse – sealt oli 15.12 asi Riiga jõudnud ja ootas siis kohaletoimetamist (Riiga, mitte Tallinna), saadi veast aru saadeti pakk Karlstruppi (Taani), kust 17.12 see saadedi Nigeeriasse, 18.12 saadeti see Nigeeriast Londonisse ning 20.12 Oli pakk jõudnud Pariisi, kust siis lubati et Fedex saadab selle veel sama päeva ära eestimaale…ja 22.12 toob fedexi auto selle mulle kohale…ok Fedex suur uhke välismaine firma, lubajaks oli ka mingi uhke välismaise ametinimetusega välismaalane..uskusin teda. Panin veel sekretäri kontorisse istuma 22.12, et meile tuleb pakk ole kindlasti kohal. Üllatus-Üllatus pakki ei tulnd.. kliendid helistasid kes oli kuri, kes oli õnnetu…27.12 hommikul saatsin tsehhi sõimukirja…sealsest fedekist sain vastise, et alates 21.12 on minu pakk eestis..suheldu ma eesti Fedexiga… tasuta kliendi telefon ei vastanud ja lõunaajal otsustasin ise Kesk-Sõjamäe tänavale kohale milla….letisin kerge vaevaga siis Eesti Fedexi esinduse üles, läksin sisse teatasin reipalt, et antke mu pakk palun siia…seal natsa klöbistati ja toksiti ning teadati, et kahjuks me ei saa teiele pakki anda, kuna fedexi kaubamärgi omanik oli eestis detsembri keskel muutunud ning minu pakk on tulnud vana firma nimele…ja vanal firmal on tollilao ees suured võlgnevused ning nemad ültse ei saa vna firma pakke kätte, ühesõnaga – äkki saad homme, äkki ülehomme aga kindlapeale saad sa jaanuaris…siis ma kaotasin juba enesevaltuses ja teatsin, et mis kuradi kiirkullerifrima see fedex on jalgratta kuller oleks ka tsehhist paki mulle oluliselt kiiremini kohale toonud kui nemad… ja mind ültse ei huvita see vabandus, kes katab mulle kahju, mis klientidelt saan rahaliselt + maine, et ei täida oma lubadusi… Fedex vastutab rahaliselt ainult paki kadumise eest vastati mulle ning kuna pakk pole kadunud siis seda paarituhandet euri nemad kinn ka ei maksa..pmst.. helistasin tuttavale ühte eesti telekanalisse ja leppisime siis temaga kokku, et nemad tahavad lugu – kui fedex mulle 28.12 pakki kella 10 hommikuks kohale ei transa siis tulen 28 keskpäeval koos telemeestega kohale – kusjuures see aitas…27.12 õhtuks oli mul kaup käes ja kliendid õnnelikud.
    Seega kullerfirmad on saadanast.

  • Reply marko |

    Sinu blogi viimase aja postitused võib kokku võtta sõnadega: ‘Pisikese inimese mõttetud mured’. Sorri, aga see meeletu asjade ümber sahmerdamine ei lase puude tagant metsal paista 🙂

  • Reply Pronto |

    Kõik metsad koosnevad puudest, kõik suuremad mured pisematest. Kui pisemad mured on mõttetud on sama mõttetud ka suured mured, sest need koosnevad pisematest.

  • Reply teemast mööda |

    Üks puine tõik jäi mulle lähipäevil põiki ette… Ega kaevata polegi kellelegi, lihtsalt tuleb edaspidi arvesse võtta. Teavitan siis teisi ka.

    Tolliseaduse järgi nõutakse kõigilt USA-st postiga saabuvatelt asjadelt, mille maksumuseks on märgitud rohkem kui 25 dollarit, tollimaksu. Olin tellinud Amazon.com-ist raamatuid vist mingi 28 dollari väärtuses, seega saadetis kvalifitseerus. Pidin Tolliametile maksma mingi 38 krooni. Okei… aga selleks, et Eesti Post oleks nõus mult seda raha vastu võtma, pidin maksma 59 krooni “teenustasu”!

    Ja see käibki nii. Iga kord, kui pead paki eest tasuma, maksad 59 krooni lisaks. Nii et kui asja hind on üle 25 doltsi, on põhjust juba rohkem maiseid hüvesid korraga saata lasta, kuna tohutult valulik on maksta teenustasu rohkem kui on teenuse väärtus.

Post a comment