Ma nüüd siin olen istunud ja arutanud ning on päevakorda tekkinud ettepanek hakata välja andma reklaamiauhinda, mille eesmärk on “premeerida” neid tegelasi, kes kõige rohkem reklaamipause risustavad. Eesmärk ei ole kritiseerida mitte reklaamide kunstilist taset või näiteks copywriteri vaimuteravust või mida iganes. Eesmärk on iga kuu tuvastada reklaam, mida nähes sa ei tunne mitte niivõrd häbi ja piinlikust, kuivõrd sa oma sisimas soovid, et kõik, kes selle reklaamiga kaudseltki seotud on sureks võimalikult kohe pikka ja piinarikast surma. Ma isegi kujutan ette hukkamismeetodit — enda tehtud reklaami vaatamise läbi.
Idee iseenesest on selline, et iga kuu pakuvad inimesed välja erinevaid erinevaid reklaame, mis neile eriti vastukarva käivad ja iga kuu 1-7 päeval toimub hääletus. Enim hääli saanud tegelane saab omale selle kuu öök-i (või mis iganes me selle nimeks ka ei pane). Iga aasta lõpus valitakse aasta öök. Öök antakse välja mitte reklaamiagentuuridele, vaid maaletoojale / esindajale / tootjale otse, et anda edasi sõnum mida rahvas nende reklaamist arvab.
Avaldage oma arvamust ja pakkuge veel välja lisaideesi. Nii enam asi edasi minna ei saa.
PS. Hetkel on ka minu vaieldamatu “lemmik” seesama “Okseaktsioon”.
Aga teeks üks lehekülg valmis, kus hääletada saaks?
Ma saan oma blogi külge panna hääletussüsteemi, mul on selle jaoks plugin olemas. Hetkel oleks vaja, et inimesed esitaksid nominente.
Minu nominendid:
1)Sunsilki shampooni kampaania – juuksemonstrumid. Lõpetasin selle reklaami pärast toote ostmise
2) Kõik Ajaxi reklaamid, laulukestega a la “kohe külla tulevad pedantsed mehevanemad” ja perenaine teeb kohutavast läbust sekunditega puhta läikiva toa ja lõpus ajab käed-jalad laiali, moodustades X-kuju ja karjatab südantlõhestavalt AJAX!
3) Rocki “Mehed ei nuta” kampaania – alati läheb süda pahaks ja paneb pea kõrvale keerama.
rohkem praegu meelde ei tule, kuigi neid on kindlasti veel.
Sunsilk jah.
“Mehed ei nuta” on Disel ja Hale Kukk, mitte sakurokk.
Üldiselt ikkagi tampooni ja õllereklaamide vastane. Igapäevaelus vajalikku kraami ostetakse ka reklaamimata.
Aga 1. koha nominendiks pakun õhtuste filmide vahel oigavad tsikid:”Helista mulle, ma olen nii vallatu”
Tegelikult, tsikid teie meilige mulle, ma olen real bastard 😛
Calgonit. Telereklaam kus autojuhi vuntsidega sell räägib pesumasinatest ja blaah… (pole kaugemale vaadanud, siis tabab mu näpp mõnd nuppu, mis selle televiisorist ära kaotab)
Colgate triple action. Kindlasti kohe!
mind häirivad hoopis telekanalite enesereklaamid. tahaks mina telekast midagi asjalikku vaadata, aga poole ajast reklaamitakse mulle seda, mida see kanal KUNAGI näitama hakkab. põhimõtte poolest on selline reklaamimine okei, vaataja saab ikkagi infot tulevastest saadetest. aga miks seda nii PALJU peab olema? eriti kehtib see discovery kanalite kohta.
Mul on jälle see probleem, et teleka pult kadus kuskile ära ja lastelukk on peal. Isegi seinast välja tõmmamine ei aita.
lenori matusemuusika
mister john smith, kes ei luba teleka eest lahkuda
“te rikkusite selle ära!” (oli vist vaanish oksi äksõn)
hambapastareklaam, kus negra peegli ees komplimente pillub
kokkuvõttes – kõik pesuvahendireklaamid.
ja telepood – mida, tõsi küll, ei pea vaatama.
Naiste ügieenivahendite reklaamidel pole üldjuhul häda midagi.