Niisiis … väike nokitsemine, natuke vedelike, keerad võtid ja VROOOOOOoooom! Nagu poleks kunagi seisnudki — täielik paugupill. Igal juhul on mehhaaniline osa nüüd korras ja üle on hetkel jäänud ainult bürokraatlik: kindlustused, ülevaatused.
4 Comments
Post a comment
Pronto on autolausuja.
Jah, ma sosistasin talle üht-teist summutisse. Midagi EMEXist.
Mida kõrgem ja ühtlasem on surve silindrites, seda parem on mootori olukord. Rõhu erinevus ei tohiks olla üle 1kg/cm2. Bensiinimootorites peaks surveaste olema üle 10 ja diiselmootori silindris üle 18kg/cm2.
Kui gaasi järsul vähendamisel tuleb summutist suitsu (sinist), näitab see, et õli satub põlemiskambri kulunud klapisääretihendite või kolvirõngaste kaudu. Alaline sinine suits õlivalamisavast näitab jällegi kolvirõngaste kulumist.